Velkommen til ny kantine!
Driftsleder i kantinen er Helene! Lurer du på noe kan du alltid huke tak i henne eller en av våre andre kantinemedarbeidere. Vi er her for å hjelpe deg!
Kantinen er bemannet fra kl.07:30 - kl.14:30. Fra kl.11- kl.13 serveres dagens lunsj. I hele Rådhusets åpningstid kan du grabbe og gå. Det vil være tilgjengelig produkter i kjøleskap/kjøledisk og gårsdagens selges til halv pris.
Vi tar imot betaling med Vipps! Vipps koden og QR til skanning finner du rundt om i kantinen. Du legger inn beløpet du skal betale - og deretter sender du vipps lett som bare det!
Vil du sjekke ut hva du skal spise før du går i kantinen så kan du sjekke ut Ukesmenyen vår for å se vårt utvalg!
Skal du bestille møtemat? Rammeavtale med Bergen kommune og produkter som gjelder for denne finner dere i e-handelsløsningen deres. Lenke til e-handelkatalog produkter.
Ønsker dere noe annet kan dere sjekke ut vår møtematmeny, eller snakke med Yvonne så hjelper hun deg med det meste. Bestilling sendes direkte til ordre@beredt.no, eller via Kontakt meg skjema lenger ned på siden her. Katalog finner dere på Allmenningen.
Beredt er veldig opptatt av å holde matsvinn på et minimum. Vi har forpliktet oss til FNs bærekraftsmål nr.12: Ansvarlig forbruk og produksjon, hvor et av undermålene blant annet handler om å halvere matsvinnet innen 2030. Derfor prøver vi å lage opp så nøyaktig antall som mulig for servering i kantinen. Etter hvert som vi blir kjent med dere så blir dette lettere, men i mellomtiden må dere bare ta kontakt med oss om det er noe dere ønsker at vi skal lage opp a la minute.
Er det ellers noe du ønsker som du ikke finner i kantinen så er du velkommen til å snakke med våre ansatte. Du kan også sende e-post til ordre@beredt.no hvis det er noen produkter du vil at vi skal ha i kantinen, dette kan for eksempel være veganske/vegetariske produkter som vi ikke lager like mye av. Vi ordner det meste!
Vi ønsker deg en fin dag og en riktig god lunsj i kantinen!